ایمیل
تلفن

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

سشوار روونتا مدل CV5062 ا ROWENTA FOR ELITE POWERLINE+ 2300 LIGHT & ULTRA-POWERFUL CV5062

دسته: , برند: Rowenta
shield-check-outline@ضمانت اصالت و سلامت کالا
content-save-settings-outline@موجود در انبار میون بر
ناموجود

خلاصه

سشوار رونتا مدل CV5062F0

یکی از وسایلی که برای زیباتر کردن مو از آن استفاده می‌کنیم، سشوار رونتا است که این کار را برای ما راحت‌تر می‌کند. خشک و صاف کردن، حالت دادن، براق کردن و حتی تقویت و مراقبت از موها با استفاده از این وسیله امکان پذیر می‌شود.
CV5062 سشواری با موتور DC است که برای استفاده‌ی خانگی طراحی شده. در سشوارهای مختلف از دو نوع موتور به نام‌های AC و DC استفاده می‌شود. موتور استفاده شده در این دستگاه از نوع DC است که دارای اندازه‌ی کوچک، سرعت و قدرت خروجی هوای کم بوده و در مقایسه با موتور AC مدت زمان کمتری می‌تواند به صورت ممتد روشن بماند.
سبک‌تر و کم صدا‌تر بودن در قیاس با موتورهای AC، به عنوان ویژگی‌های مثبت موتور DC در نظر گرفته می‌شود. بنابراین سشوارهای دارای این موتور، برای مصارف خانگی و غیرحرفه‌ای که نیازمند روشن بودن و استفاده مکرر از سشوار نیستند، مناسبند.
قابلیت دیگری که در این سشوار وجود دارد تولید باد سرد است، که به حفظ حالت مو کمک کرده و همچنین به لطافت و درخشندگی موها می‌افزاید. بنابراین خانم‌هایی که این ویژگی‌ها برایشان مهم است می‌توانند از این نوع سشوار استفاده کنند.
با استفاده از سری متمرکز کننده به راحتی می‌توان موها را صاف کرد و با سری دیسپانسر میتوان موها را به راحتی حالت داد. بنابراین اگر به دنبال ابزار آرایش مو برای استفاده‌ی خانگی هستید، CV5062 می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

توضیحات

معرفی برند روونتا

 

رونتا یک تولید کننده  آلمانی لوازم خانگی کوچک است . از سال 1988 قسمتی از برند فرانسوی سب  (Groupe SEB) بین المللی است . دفتر مرکزی آن در آلمان شرح الباخ (Erbach im Odenwald)

شعار این شرکت از 2014 : از تکنولوژي لذت ببر (Enjoy Technology) است .

معرفی محصولات

-1919 – اتو برقی

-1926- اولین قهوه ساز برقی صنعتی- رستورانی

-1949- اولین اتو برقی با ترموستات و هیتر سرامیکی

-1957- اولین اتو بخار

-1967- سشوار کلاهی

-1971- KG-22 قهوه ساز (فیلترماتیک)

-1974- اولین جارو برقی روونتا

-2001- جارو برقی بدون کیسه (اینفینیوم)

 

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.