اگر شما هم به دنبال خرید لوازم خانگی هستید ودرجست وجوی فروشگاهی که لوازم خانگی باکیفیت وبه روز را به شما عرضه کند فروشگاه میون بر رابه شما پیشنهاد می کنم.فروشگاه میون بر با عرضه انواع لوازم خانگی ،صوتی وتصویری و لوازم آشپزخانه در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

در طی این چندسال بازار لوازم خانگی دچار چالش هایی نظیر گرانی لوازم خانگی و کالای های تقلبی وبی کیفیت روبه رو بوده است .فروشگاه میون بر برای رضایت مشتریان همیشه سعی بر ارائه محصولات با کیفیت در انواع برندها وبا قیمت مناسب بازارراداشته است .

سابقه فروشگاه میون بر

در حین خرید لوازم خانگی برای اطمینان بیشتر بهتر است که محصولات مورد نیاز خود را از فروشگاهی تهیه کنید که سابقه فروش در این زمینه را داشته باشد تا شما را در انتخاب محصول مناسب کمک کند.

فروشگاه میون بر چندین سال سابقه فروش حضوری را دارد.فروشگاه میون بر برای افزایش دامنه فروش خود اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی کرده است.بااین اقدام مشتریان در سراسر ایران می توانند محصولات مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

مزایای فروشگاه اینترنتی

در فروشگاه اینترنتی ما برای افزایش اطمینان مشتریان وهمچنین رسیدن به جایگاه ایده آل در بین فروشگاه های اینترنتی 3 اصل مهم را رعایت میکند :

1.تحویل سریع

2. 7 روز ضمانت برگشت کالا

3.ضمانت اصل بودن کالا

با رعایت این سه اصل توانسته به یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در بین سایر رقبا تبدیل شود.

برندهای پرطرفدار درفروشگاه میون بر

در فروشگاه میون بر شما میتوانید محصولات برندهای محبوب زیادی را پیدا کنید .ازبرندهایی که معمولا در این فروشگاه یافت می شود می توان به تی سی ال (TCL)، ایکس ویژن (Xvision)، بوش (Bocsh)، پارس خزر(Pars Khazar)، دوو (Daewoo)، اسنوا (Snowa)، جی پلاس (G Plus) ، سام (Sam)، بکو، رونتا، تفال، کارچر و …اشاره کرد.

محصولات موجود در فروشگاه

معمولا در فروشگاه اینترنتی ما هر کالای مورد نیازی از دسته لوازم خانگی ،لوازم آشپزخانه و صوتی وتصویری یافت می شود .در کل هر کالایی که در خانه یا محل کار احتیاج دارید درفروشگاه اینترنتی  پیدا میکنید از جمله جاروبرقی ،ماشین لباسشویی، اجاق گاز، یخچال فریزر و…

میون بر

در آخر

یکی از دغدغه های اصلی فروشگاه میون بر عرضه محصولات با کیفیت و با مناسب ترین قیمت به مشتریان می باشد .

رضایتمندی مشتریان  یکی از اولویت های کاری گروه میون بربوده است که تاکنون با سعی وتلاش توانسته مشتریان زیادی را جذب وراضی نگه دارد.

شما هم میتوانید سری به فروشگاه اینترنتی ما بزنید وکالای مورد نیاز خود را تهیه نمایید .