برند TCLبرند شناخته شده ای است که یکی از شرکت های بزرگ چینی است و در حوزه تولید لوازم خانگی ومخابرات فعالیت دارد.محصولات برند TCL در سرتاسر دنیا شناخته شده است ومحصولات آن مورد استفاده در سرتاسر دنیا می باشد.

در سال 1981این برند با نام TTK معرفی شد ولی تغییر نام دادو از سال 1985با نام TCL شناخته می شود.

محصولاتی که این برند چینی وارد بازار می کند شامل تلویزیون ،ماشین لباسشویی ، یخچال ، گوشی هوشمند و … می باشد.

همکاری با مادیران

برند TCL با تولید محصولاتی همانند تلویزیون و گوشی های هوشمند در دنیا محبوبیت بسیاری پیدا کرد .محصولات این برند در سرتاسر دنیا شناخته شد و مورد استفاده در خانه و محل کار قرار گرفت .این محبوبیت باعث شد که این محصول به ایران هم راه پیدا کند .برند TCL همکاری خود را درسال 1396با شرکت مادیران در ایران شروع کرد .این همکاری سبب شد که شرکت مادیران به یکی از بزرگترین شرکت ها در تولید لوازم خانگی تبدیل شود.

مادیران

درباره TCL

این برند شناخته شده در جهان در بیش از 80 کشور در جهان دفتر فروش دارد که به همین دلیل بیشتر کشور های جهان را پوشش می دهد و عموم مردم دنیا به راحتی می توانند از محصولات این برند استفاده کنند.این شرکت چینی بزرگ در سال 2010بیست و پنجمین شرکت بزرگ در ساخت لوازم خانگی شناخته شد .با رشد وپیشرفتی که این شرکت از خود نشان داد در سال 2019 توانست به یکی از بزرگترین ودومین شرکت از نظر سهم بازار تلویزیون تبدیل شود.موفقیت های این برند سبب شد که در بازار جهانی تولید لوازم خانگی جایگاه خوبی پیدا کند و محصولاتش وارد کشورهایی نظیر تایوان و آلمان شود وطرفداران خود را پیدا کند.

محصولات TCL

سابقه این برند نزدیک به نیم قرن می باشد و در تولید لوازم خانگی زیر فعالیت خود را ادامه می دهد:

  • تلویزیون
  • یخچال وفریزر
  • ماشین لباسشویی
  • کولرگازی
  • ساندبار
  • سیستم های تهویه مطبوع

تلویزیون های تی سی ال

در بالا هم گفته شد که برند تی سی ال چینی می باشد اما با همکاری شرکت مادیران وارد ایران شده است .تلویزیون های این برند توسط شرکت مادیاران مونتاژ ووارد بازار ایران می شود.

با توجه به توضیحات گفته شده تلویزیون هایی که با مارک تی سی ال در ایران به فروش می رسد ایرانی هستند با این تفاوت که در ساخت و مونتاژ آن ها از استاندارد ها وتکنولوژی های شرکت چینی TCL استفاده می شود.

برند تی سی ال

کیفیت تلویزیون های تی سی ال

اگر شما هم مایل هستید که بدانید کیفیت تلویزیون های این مارک چطور است باید گفت که همکاری این دوشرکت سبب شده که محصولات با کیفیت خوبی را وارد بازار کنند. این تلویزیون ها در طرح های متنوع و امکانات مناسب به مشتریان عرضه می شود وهر کس طبق سلیقه و بودجه خود می تواند این محصول را انتخاب کند.اگر بخواهیم به چند مدل از بهترین های تلویزیون های این برند اشاره کنیم می توان به 55P615  ،43D3000i،P715 و32D3000i اشاره کرد.

فروش در فروشگاه میون بر

اگر شما هم تمایل به خرید محصولات این برند موفق دارید می توانید سری به از فروشگاه اینترنتی میون بر بزنید ومحصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید.تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی میون بر دارای ضمانت اصالت کالا می باشد و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما خریدار عزیز می رسد.